جملات دلنشین
حریر احساس
نگارش در تاريخ 10 تير 1389برچسب:, توسط Tabasom

دوستان مطالب این ماه رو با یه متن میخوام شروع کنم

 

 

 

از خدا خواستن شجاعت است

بدهد نعمت است ندهد حکمت

از بنده خواستن حماقت است

بدهد منت است ندهد زلت

 

 

 

امیدوارم هر جا که هستین سلامت باشین.

نظرم بدین!

دلتون میاد من این همه زحمت بکشم شما نظر ندین؟

پس نظرم بدین.

 

 

 

 

 

اینم از مطالب اصلی:

 

 

 

 

چه چاله ی آبی باشی چه دریای بی کران

زلال که باشی آسمان در توست

 

 

 

 

 

   شجاعت همیشه فریاد زدن نیست

گاهی صدای آرامی است که در پایان روز میگوید:

فردا دوباره تلاش خواهم کرد.

 

 

 

 

 

 

 

خوش بختی داشتن دوست داشتنی ها نیست

دوست داشتن داشته هاست

 

 

 

 

 

 

منتظر باش اما معطل نشو

تحمل کن اما متوقف نشو

قاطع باش اما لجباز نباش

صریح باش اما گستاخ نباش

بگو آره ولی نگو حتما

بگو نه ولی نگو ابدا

 

 

 

 

 

 

لحظه ها را میگذرانیم تا به خوشبختی برسیم

غافل از اینکه خوشبختی همان لحظه هاست

 

 

 

 

 

زندگی مانند امتحان دیکته است مدام غلط مینویسی و پاک میکنی هی مینویسی و هی پاک میکنی غافل از اینکه یک دفعه میگویند: برگه ها بالا!

 

 

 

 

 

 

ای وجودی که وجودم ز وجودت به وجود امده است

من به قربان وجودت که وجودم ز وجودت به وجود امده است

 

 

 

 

 

 

همیشه از ادما یک دیوار بساز  هر وقت از دستشان ناراحت شدی یک اجر بردار  بی انصافی است اگر کل دیوار را خراب کنی.

 

 

 

 

زمونه بی رحم ترین معلم عالم است چون: اول امتحان میگیرد بعد درسش را شروع میکند.

 

 

 

 

 

 

10% دوست دارم

30% خلتم

50% دیوونتم

70% برات میمیرم

80% زندگی بدون تو رنگی نداره

90% عاشقتم

100% همش دروغ بود

 

 

 

 

 

 

گل عشق تو هستم شبنمم باش

دلم دنیای زخمه مرحمم باش

به درد بی کسی قلبم شکسته

به شهر بی کسی ها مرحمم باش

 

 

 

 

 

 

اگر میتونستم مجازاتت کنم از تو میخواستم به اندازه ای که دوستت دارم  دوستم داشته باشی.

 

 

 

 

 

 

قشنگترین احساس اینکه بدونی

هیچ وقت فراموشت نمیکنم!

 

 

 

 

همیشه دوست داشتم ابر باشم چون اونقدر شهامت داره که وقتی دلش میگیره جلوی همه گریه میکنه!

 

 

 

 

 

 

 

 

اگر یه روز شاد شدی یواش بخند که غم بیدار نشه

اگر هم یه روز غمگین شدی یواش گریه کن که شادی ناامید نشه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هروقت موفق بشی تو رو به همه نشون میدم و میگم این دوست منه

وقتی هم شکست بخوری میام کنارت

نظرات شما عزیزان:

بي نام
ساعت13:57---24 فروردين 1392


زهرا
ساعت16:11---22 فروردين 1392
خوب بود.

آوا
ساعت13:16---20 بهمن 1391
عالی بود

من
ساعت10:00---8 بهمن 1391
ذلت با اين ذ است نه با اين ز

یگانه
ساعت23:13---20 آبان 1391
یکی از یکی قشنگتر تبریک می گم به این فن بیان.

سهی
ساعت21:49---8 آبان 1391
وبلاگ قشنگی داری
با اجازه لینکت می کنم توهم اگه خواستی من رالینک کن


sepide
ساعت11:54---6 آبان 1391
merc ziba budan va ba ehsas

d
ساعت20:27---31 مرداد 1391


zohre
ساعت3:52---28 تير 1391
ziba bod mamnon

هانیه
ساعت19:42---11 خرداد 1391
عزیزم ممنون زیبا بود

kheylinamardi
ساعت16:31---11 فروردين 1391
wow!vaghean vb aliee darid,haf nadasht
khoshhal msham be vb manam ye sari bezani


گلی
ساعت12:07---18 آبان 1390
kheili ziba bod az joomle tarahi web

همراه
ساعت12:01---16 بهمن 1389
خیلی عالی بود عالی و بی نظیر

من چند تایشو سیو کردم تا به موقع ازشون استفاده کنم



shahrzad
ساعت18:39---15 بهمن 1389
bazi jomalat kheili ziba va ba mani boodan.az khoondaneshoon lezat bordam.ba ejazat az yekishoonam kopy kardam.bazam sar mizanam,omidvaram ta oon moghe behtar az in shode bashi.ba arezooye movaghiat .bye


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: